Cel mai puternic Drog … esti TU!


Image

Te fumez dis de dimineata si te trag in piept fara sa te simt. Închid ochii si te vad cum imi patrunzi prin toti porii si prin toate venele. Iti simt candoarea si te adulmec des. Din ce in ce  mai des si lung. Esti ca o dara de fum care a uitat sa mai plece si salasluieste deasupra sufletului. Te inspir la prânz si pe stomacul gol. Fara sa imi mai pese cat de mult am nevoie de tine si cat de mult ai inceput sa ma consumi pe dinăuntru.

Esti ca un virus care imi topește toti neuronii si imi pusca sinapsele. Esti precum un fir de nisip ce imi pătrunde sub piele si își face loc asemenea sarpelui păcătos de dulce. Te simt cum imi curgi prin vene si cum imi dai, zi de zi si clipa de clipa, puterea de a continua un inceput atat de sublim.

Te consum seara, inainte de apusul clipelor, asa cum un narcoman își consuma prada sub ochii injectati si umflați de extaz si durere.

Te absorb asemenea vampirului nostalgic din visele pe care le-am împărtășit sub aceeași jumătate de luna. Iti simt vibratia si ma contopesc cu tine de fiecare data cand te lași dorita.

Esti parte din mine si sunt parte din tine. Sunt intr-un sevraj continuu atunci cand nu esti lângă mine si ard pe interior asa cum pielea ta fina arde la exterior.

Pentru ca tu esti drogul meu cel mai puternic … Iar iubirea ta pentru mine … Singurul antidot!

Publicat de Alexandru Chermeleu Personal

Mă numesc Alex Chermeleu, sunt absolvent al Liceului de Informatică ,,Grigore Moisil ” din Timișoara, licențiat în Psihologie al Universității de Vest din Timișoara și master în Sociologie Organizațională. În prezent, încerc să-mi desăvârșesc meseria de psiholog, aflându-mă, de mai bine de doi ani, într-un proces de formare în Psihologie Transpersonală sub îndrumarea unora dintre cei mai mari psihologi din țară și din străinătate. Sunt preocupat de psihologia comunicării, atât la nivel de cuplu, cât și la nivel de grupuri. Într-o epocă declarată ,,a comunicării”, care se dovedește tot mai mult că suferă de fragmentare și de lipsă de comunicare, întrebarea « Cine sunt eu ? » devine emblematică pentru epoca digitală, în care realul și virtualul se diferențiază tot mai puțin, co – participând la crearea de identități. Socraticul ,,Cunoaște-te pe tine însuți!” revine în actualitate ca un subiect major, în primul rând pentru tineri și nu numai. Mai mult decât atât, în zilele noastre, îndemnul lui Socrate nu invită doar la un proces de introspecție, el se referă la relațiile noastre sociale, de familie, de cuplu, de prietenie, de colegialitate și, în primul și în primul rând, la relația supremă a omului cu Dumnezeu. Iată de ce, dragi prieteni, la îndemnul multora dintre voi, m-am hotărât să vă invit într-o călătorie de suflet și de minte, o călătorie de cunoaștere și autocunoaștere, o călătorie în care fiecare călător poate să devină un pelerin, căci cunoscându-ne pe noi înșine învățăm să descoperim lumea și sensul ei divin. Eu nu voi fi decât un călător, alături de voi, în dorința sinceră de a vă împărtăși din gândurile mele, din greșelile mele, din ceea ce învăț de la psihologii cu care lucrez dar și de a învăța de la voi, de a dezbate și a comenta împreună păreri, opinii, reflecții despre marile și etern-misterioasele teme ale umanului: iubirea, prietenia, timpul, succesul, eșecul, teama, furia, dreptatea și nedreptatea, singurătatea, depresia, speranța... Pana atunci, va las sa cititi gandurile mele ... DISCLAIMER COPYRIGHT PROTECTED. Toate informatiile si materialele (text) folosite in acest blog sunt rezervate in exclusivitate autorului. Folosirea oricarui text, imagine, material, fisier sau obiect de constructie din acest blog in alte scopuri decat cele necomerciale si cele specificate in site fara acordul scris al autorului este interzisa fiind protejate de legea dreptului de autor. Folosirea textelor se va face cu citarea sursei. Pozele folosite sunt preluate de pe Google/Pinterest/Google+ si sunt protejate de drepturi de autor. Autorul acestui blog nu isi asuma responsabilitatea pentru redistribuirea continutului acestui site inafara scopului destinat.

2 gânduri despre „Cel mai puternic Drog … esti TU!

Lasă un comentariu